پنجشنبه اول شهریور انجام می شود؛

نشست ادبی پرواز خیال در فرهنگسرای اخلاق

نشست ادبی پرواز خیال در فرهنگسرای اخلاق

پرسی بلاگ: نشست ادبی پرواز خیال با محوریت نقد و بررسی کتاب اسب دریایی نوشته اکرم سلیمانی ایرانشاهی پنجشنبه 1 شهریور در فرهنگسرای اخلاق انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «اسب دریایی» در قالب برنامه «پرواز خیال» روز پنجشنبه اول شهریور با حضور نویسنده اکرم سلیمانی ایرانشاهی و اعضاء کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به داستان نویسی در فرهنگسرای اخلاق انجام می شود.
کتاب «اسب دریایی» به کنکاش ذهنی خردسالان می پردازد و به دنیای نوجوانان نزدیک می شود و به واکاوی اندیشه آنان می پردازد. در این رمان نویسنده به سراغ معضلات جامعه می رود و دست روی مسئله‌ی مهم طلاق می گذارد. بی گمان جدایی والدین یکی از با اهمیت ترین مسائل پیش روی جوامع امروزی است.
بحث خانواده های «تک والد» واقعیتی است که نمی شود نادیده گرفت. مشکلات خردسالان و نوجوانان خانواده های «تک سرپرست» و همین طور حل و فصل این معضلات، نگاه ریزبینانه‌ی خانم ایرانشاهی را به خود واداشته و رمانی درخور توجه را نگاشته است. این کتاب تنها به بیان معضلات این خانواده ها نمی پردازد؛ بلکه می کوشد مشکلات روحی، روانی خردسالان و نوجوانان را با نگاهی خردمندانه بنگرد و فرزندان طلاق را میان معضلات خود رها نکند.
رمان «اسب دریایی» که یک رمان نوجوان است در چهل و هفت فصل کوتاه و ۲۱۷ صفحه توسط انتشارات بوی کاغذ در سال ۱۴۰۲ وارد بازار نشر شده است.
نشست نقد و بررسی این کتاب با حضور طاهره امینی جزه کارشناس ادبی، خلیل نیک پور و مرضیه قلی زاده به عنوان منتقد هم راه است.
این برنامه پنجشنبه اول شهریور از ساعت ۱۴: ۳۰ در فرهنگسرای اخلاق به آدرس خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار انجام می شود.


منبع:

1403/06/01
12:11:07
5.0 / 5
183
تگهای خبر: بازار , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
لینک دوستان پرسی بلاگ
پرسی بلاگ