توسط انتشارات به نشر انجام شد؛

عرضه کتاب داستانهای برگزیده اصول کافی

عرضه کتاب داستانهای برگزیده اصول کافی

پرسی بلاگ: کتاب مژده ابوطالب نوشته آیت الله محمد محمدی اشتهاردی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کتاب «مژده ابوطالب» نوشته آیت الله محمد محمدی اشتهاردی بتازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب شامل روایت داستان های برگزیده از کتاب اصول کافی است.
کتاب «داستان های اصول کافی» برگزیده داستان های عقیدتی، فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و سایر رشته های علوم اسلامی از کتاب اصول کافی است و مخاطبان می توانند از درسهای سودمند اخلاقی و علمی اسلامی را بیاموزند
این کتاب برای اولین بار در سال ۱۳۷۱ انتشار یافته و هم اکنون با تجدید نظر در مطالب روانه بازار کتاب شده است. فصل اول کتاب نگاهی گذرا به زندگی نویسنده کتاب کافی عالم بزرگ و محدث کبیر قرن دوم و سوم هجری اسحاق کلینی رازی دارد و مسائل کلی امامت و رهبری، نگاهی به کمالات و زندگی چهارده معصوم از دیگر فصل های کتاب است.
آیت الله محمد محمدی اشتهاردی نویسنده این اثر در دوم بهمن سال ۱۳۲۳ شمسی در اشتهارد دیده به جهان گشود و بعد از عمری مجاهدت و تلاش در راه دین و خدمت به حوزه های علمیه در ۲۸ آذر سال ۱۳۸۵ در قم فوت کرد و در گلزار شیخان این شهر مقدس در خاک آرمید. از او بالاتر از ۲۰۰ کتاب در حوزه های تفسیر قرآن، سیره دوده (ع)، تاریخ اسلام، دین، اخلاق و ادبیات، به یادگار مانده که این آثار برای عموم مردم به ویژه جوانان، باارزش و مفید می باشد.
این کتاب با ۸۷ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان عرضه شده است.


منبع:

1403/05/28
12:26:52
5.0 / 5
218
تگهای خبر: آثار , بازار , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
لینک دوستان پرسی بلاگ
پرسی بلاگ