ششم خرداد ماه:
نشست اهمیت شكست در برندسازی
پرسی بلاگ: نخستین جلسه نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی روز پنجشنبه 6 خرداد با موضوع اهمیت شکست در برندسازی و با حضور موسس و مدیر برند ویزلند انجام می شود.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، باتوجه به هدف توانمندسازی دانشجویان دختر که یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی است، دبیرخانه این رویداد در نظر دارد نشست هایی آموزشی برای دانشجویان و علاقه مندان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این جلسه ها باتوجه به ملاحظات مربوط به همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین برگزار شده و بوسیله صفحه اینستاگرام نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
این جلسه ۶ خردادماه با موضوع «اهمیت شکست در برندسازی» و با حضور آرش حسامی، کارآفرین، موسس و مدیر ویزلند برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز پنجشنبه، ۶ خرداد ماه، بوسیله لایو اینستاگرامی صفحه سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به آدرس www.instagram.com/fhne.ir این جلسه آموزشی را دنبال کنند.
سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.
منبع: پرسی بلاگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب