توسط اداره كل ارشاد تهران؛

شروع رویداد ایران یار

شروع رویداد ایران یار

به گزارش پرسی بلاگ، رویداد ایران یار؛ طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران از ۳۰ خرداد در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران شروع شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، در آستانه برگزاری بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، رویداد «ایران یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» در امتداد تقویت وحدت ملی و افزایش شور و نشاط برای تشویق کاروان ورزشی ایران در المپیک، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کمیته ملی المپیک، توسط هیات هنر، در تهران، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران انجام می شود.
توجه به پرچم و نمادهای ملی و هویتی، زبان، تاریخ و فرهنگ هر کشور در طراحی اقلام هواداری آن، در مسابقات و مجامع جهانی امری معمول است. از ین جهت، رویداد «ایران یار» با هدف طراحی مجموعه ای از اقلام هواداری بر مبنای هویت ایرانی ـ اسلامی، نمادهای ملی و فرهنگی از روز گذشته چهارشنبه ۳۰ خرداد شروع شد و تا ۱ تیرماه به مدت ۳ روز، از ساعت ۹ بامداد تا ۱۸ ادامه دارد.
از جمله اقلام مورد پیش بینی برای طراحی توسط شرکت کنندگان میتوان به پیراهن آستین کوتاه، شال گردن، پرچم بزرگ و کوچک، کلاه لبه دار، دستمال گردن، مچ بند، سربند، بج سینه، برچسب، پیکسل و.... اشاره نمود.
حداکثر ۴۰ نفر از ثبت کنندگان بعد از بررسی رزومه و آثار ارسالی در این رویداد حاضر شده و به رقابت با یکدیگر می پردازند.


منبع:

1403/03/31
14:23:05
5.0 / 5
208
تگهای خبر: آثار , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
لینک دوستان پرسی بلاگ
پرسی بلاگ