توسط انتشارات سوره مهر انجام شد؛

دعوت به کرکوک در بازار نشر

دعوت به کرکوک در بازار نشر

پرسی بلاگ: کتاب دعوت به کرکوک نوشته حسن شیردل توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کتاب «دعوت به کرکوک» نوشته حسن شیردل بتازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به خاطرات حضور مهدی عظامی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در عملیات کرکوک می پردازد.
حسن و حسین شیردل از فعالان حوزه دفاع مقدس و جنگ از شهر بابل، خاطرات همشهری خود مهدی عظامی را در طول ۲ سال مصاحبه و گفت و گو با وی در هزار و ۷۰۰ صفحه گردآوری کردند.
به گفته نویسندگان اثر، به پیشنهاد مرتضی سرهنگی قسمتی از خاطرات عظامی که در عملیات کرکوک شرکت داشته در قالب کتاب «دعوت به کرکوک» تدوین و منتشر گردید.
کتاب پیش رو از زمان حضور عظامی در عملیات کرکوک شروع می شود و چند روایت از اعزام و مرحله رفت به عملیات و چند روایت از بازگشت از عملیات برای مخاطب گفته می شود. یکی از این اتفاقات زمانی است که عظامی به عنوان نیروی شناسایی در این عملیات حضور داشته و در راه برگشت همراه با چند نفر دیگر گم می شوند.
در قسمتی از این کتاب می خوانیم:
«سال ها بعد، سراغ بچه ها را از نیروهای شناسایی و قرارگاه های غرب گرفتم. معروف بودیم به «بچه های گمشده در عملیات کرکوک». سراغ آن دو مجروح را گرفتم؛ آنکه از دست مجروح شده بود دستش را قطع کرده بودند و بعد استخوانش عفونی شده بود و سه چهار سال بعد به خاطر مشکلات روده شهید شده بود. آن یکی هم پایش قطع شده بود و سه چهار سال بعد شهید.
این کتاب با شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه و با قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.


منبع:

1403/05/30
12:00:55
5.0 / 5
171
تگهای خبر: بازار , شركت , كتاب , مصاحبه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
لینک دوستان پرسی بلاگ
پرسی بلاگ