در قالب سه روز؛

نمایشگاه کتاب اقراء در افغانستان

نمایشگاه کتاب اقراء در افغانستان

پرسی بلاگ: نمایشگاه کتاب اقراء (بخوان) طی روزهای مرداد 1403 در پارک شهر نو کابل اجرا شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نمایشگاه کتاب اقراء (بخوان) از ۸ تا ۱۰ برج اسد معادل مرداد ۱۴۰۳ در پارک شهر نو کابل اجرا شد. در این نمایشگاه کوچک که با هماهنگی وزارت اطلاعات و فرهنگ و شهرداری کابل برپا شد و اسپانسر اصلی آن شرکت رنگ سازی افغان فیضی بود، حدود ۳ هزار جلد کتاب با قیمت مناسب ارائه شد.
پس از این رویداد، شهرداری کابل اعلام نمود که مقرر است در دیگر محلهای عمومی و پارک ها نیز چنین نمایشگاه های کتابی اجرا شود.
نذیر احمد رحیمی مسئول برگزار کننده این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب ها را از ولایت هرات تا اینجا آورده ایم تا در کابل نمایشگاه ایجاد نماییم. هدف از برگزاری این نمایشگاه ها، ایجاد انگیزه برای جوانان و ماندن آنان در کشور و بالا رفتن سطح آگاهی آنان در بخش ذهنی، فکری و اسلامی است. وی در ادامه افزود که این سه هزار جلد کتاب با موضوعات شعر و روانشناسی و داستان و همین طور کتاب هایی از نویسندگان افغان است. همین طور جمشید فیضی که شرکت او حامی مالی برگزاری این نمایشگاه است گفت کتاب بهترین دوست انسان است و با ترویج کتابخوانی می توانیم کشور خودرا بسازیم.
در گذشته برگزاری چنین نمایشگاه هایی در دانشگاه اتفاق می افتاد، و کارکرد این نمایشگاه ها بیشتر برای بازاریابی عمومیِ فروش کتاب است.


منبع:

1403/05/31
09:30:07
5.0 / 5
179
تگهای خبر: بازار , شركت , شهرداری , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
لینک دوستان پرسی بلاگ
پرسی بلاگ