محمدی مطرح كرد؛

تلاش کردیم علم روز دنیا را برای بسته بندی به ایران بیاوریم

تلاش کردیم علم روز دنیا را برای بسته بندی به ایران بیاوریم

به گزارش پرسی بلاگ، مدیر مجتمع چاپ هودیس پارس اظهار داشت: سعی کردیم علم روز دنیا برای صنعت بسته بندی داروها را به ایران بیاوریم.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، خبرنگاران و عکاسان رسانه ها به مناسبت روز ملی صنعت چاپ ۱۱ شهریور توسط ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ، از چاپخانه هلدینگ نقش الماس بعنوان بزرگترین سامانه چاپ آنلاین در ایران و مجتمع چاپ هودیس پارس یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز چاپ و بسته بندی دارویی در ایران بازدید نمودند.
این برنامه جزء برنامه های ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ است که توسط ۹ تشکل صنفی و غیرصنفی حوزه صنعت چاپ برنامه ریزی شده است و این ۹ تشکل شامل صنف اتحادیه کلیشه و لیتوگراف، اتحادیه کاغذ و مقوا، انجمن مدیران کارتن و ورق، انجمن علمی و فناوری چاپ، انجمن وارد کنندگان ماشین آلات صنعت چاپ، انجمن تولید کنندگان بنر، اتحادیه وارد کنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ، شرکت تعاونی لیتوگرافان و شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران هستند.
خبرنگاران و اهالی رسانه به همراه جلال ذکایی دبیر ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ در آغاز این بازدید به چاپخانه هلدینگ الماس رفتند و از چرخه تولید، نوع کارهای این مجموعه و بخش های مختلف چاپخانه آشنا شدند و در جریان مراحل قبل از چاپ، چاپ و بسته بندی محصولات آن قرار گرفتند.
در ادامه سعید حاجیلو مدیرعامل هلدینگ نقش الماس در حاشیه این بازدید در رابطه با کیفیت و نوع کارهای مجموعه اظهار داشت: ما در چاپخانه نقش الماس بزرگترین سامانه چاپ آنلاین را برنامه ریزی و بهره برداری کرده ایم و حتی با چاپخانه های کوچک تری که بعضاً چاپ تعداد کمی از سفارش ها به سبب استهلاک دستگاه برایشان به صرفه نیست، به شکل آنلاین کار کرده و سفارش های آنها را آماده می نماییم.
وی اضافه کرد: برای رفع خلاء در صنعت چاپ کشور نیاز مبرم به، به روز شدن ماشین آلات و امکانات قبل و بعد از چاپ و همینطور بهره گیری از دانش روز، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری احساس می شود و ما در مجتمع چاپ نقش الماس کوشیدیم با بهره بردن از نیروهای متخصص بعضی از این موارد مشکلات و نیازها را مرتفع نماییم.
حاجیلو در انتها با اشاره به این که نقش الماس از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ در زمینه بعد از چاپ فعالیت داشته است و از سال ۱۳۸۵ به شکل حرفه ای با رعایت استانداردهای جهانی چاپ وارد صنعت چاپ به شکل گروهی شده است، در رابطه با نیروی انسانی و کیفیت کارگاهی این مجموعه اظهار داشت: هلدینگ چاپخانه نقش الماس در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ مترمربع و ۳۰۰ پرسنل کارگاهی و اداری، در عرضه هرچه بیشتر و بهتر پروژه های چاپی و تبلیغاتی و رفع نیاز سفارش دهندگان مخصوصاً در حوزه محصول های عمومی به شکل سه شیفت فعالیت می کند و البته دیگر دفاتر این مجموعه که در شهر های دیگر مانند قزوین فعالیت می کند در مجموعه بالغ بر ۱۰۰۰ نیروی انسانی دارد که با مجهزترین دستگاه های روز دنیا، در کیفیت های متنوع و اقلام متفاوت که سبد سفارش سفارش دهندگان را هم متنوع و با کیفیت می کند، خدمت رسانی می کند.
تلاش کردیم علم روز دنیا را برای بسته بندی دارو به ایران بیاوریم
در ادامه خبرنگاران به همراه جلال ذکایی و غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان کشور به خارج از شهر تهران رفتند تا از مجتمع چاپ هودیس پارس بازدید نمایند.
امیر هومن محمدی مدیر مجتمع چاپ هودیس پارس در جمع خبرنگاران ضمن خوش آمدگویی و بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ در رابطه با کارهای مجتمع چاپ هودیس پارس که جزو بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز چاپ و بسته بندی دارویی ایران است و کارهای آنها به بخش مهمی از سلامت مردم مرتبط می باشد، اظهار داشت: در مجتمع چاپ هودیس پارس سعی کردیم که علم روز دنیا برای بسته بندی داروها را به ایران بیاوریم و از این فنآوری به صورت بهینه استفاده می نماییم و از تکنسین های چاپ خانه های بزرگ دنیا هم برای این مهم بهره برده ایم.
وی اضافه کرد: تا حدود ۸۰ درصد در روند استانداردسازی موفق عمل کرده ایم و در نتیجه این کارها، صادرات خود به اروپا و حاشیه خلیج فارس را هم آغاز نموده ایم. این چاپخانه با چالش های مختلفی هم مواجه می باشد.
حاجیلو در رابطه با چالش های این مجموعه اظهار داشت: تا سال ۱۴۰۳ به شکلی توانستیم با مسائل تخصیص ارز و مشکلات ثبت سفارش به فعالیت خود ادامه دهیم، اما در سال ۱۴۰۳ قطع برق مکرر صدمه بزرگی به روند فعالیت این چاپخانه زده است. چونکه قطع برق باعث خاموش شدن دستگاه می شود هر بار خاموش و روشن کردن این دستگاهها به ۸ ساعت زمان نیاز دارد و این مسئله صاحب چاپخانه را با ضرر بزرگی مواجه می کند.
جلال ذکایی، دبیر ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ و مدیر اسبق دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خلال این بازدید در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران، به برنامه های ستاد شورای سیاستگذاری جشنواره ملی صنعت چاپ اشاره نمود و اظهار داشت: نوع رویکرد این ستاد عموماً بر پایه مسئولیت های اجتماعی و عام المنفعه پایه گذاری شده است و در نخستین حرکت و به شکل سمبولیک به مناسبت ۱۱ شهریور ۱۱ زندانی غیرعمد را با کمک صنعتگران حوزه چاپ آزاد شدند.
امیدوارم وزارت ارشاد به بالابردن کیفیت صنعت چاپ کمک کنند
سپس بابک عابدین رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ بعنوان نماینده یکی از ۹ تشکلی که ستاد صنفی بزرگداشت صنعت چاپ را برگزار می کنند، اظهار داشت: روز ملی صنعت چاپ صرفا یک روز در تقویم نیست، بلکه یک روز بزرگداشت از تمام فعالانی است که در این صنعت وسیع و گسترده زحمت می کشند، همچون چاپخانه داران، کارخانه داران، تولیدکنندگان، بازرگانان و تجار، کارکنان، دانشمندان، طراحان و حتی مصرف کنندگانی که بخش اعظمی از زندگی روزمره خویش را با این صنعت همراه می کنند و از محصولات آن بهره می برند و امیدوار هستم با شناختی که از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جدید دارم و اهمیتی که برای این صنعت قائلند، به رشد و بالا بردن کیفیت این صنعت که برآیند آن منجر به بالا رفتن کیفیت زندگی مردم هم می شود، همت کنند.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ در انتها با اشاره به بیست ویکمین جشنواره ملی صنعت چاپ که بزودی در سرتاسر کشور برگزار می شود، توضیحاتی عرضه داد و به چند مورد از سیاست های این جشنواره اضافه کرد: در جشنواره ملی صنعت چاپ سال ۱۴۰۳، می خواهیم از دانش آموختگان برتر حوزه صنعت چاپ در دانشگاه ها قدردانی نماییم و این دوره از جشنواره را با حضور شرکت ها و مجموعه های بزرگ صنعت چاپ در کشورهای دیگر برگزار کرده و وجه بین المللی این جشنواره را تقویت نماییم تا بتوانیم ایران را بعنوان یک نماد در برگزاری یک جشنواره صنعت چاپ استاندارد در سطح منطقه مطرح نماییم.
نقش الماس به مدیریت سعید حاجیلو در سال ۱۳۸۱ بعنوان یک واحد خدمات بعد از چاپ با بهره بردن از یک دستگاه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک و یک دستگاه خشک کن یووی پا به عرصه چاپ نهاد. این مجموعه منسجم و فعال بعد از گذشت ۲۲ سال با در نظر داشتن سه مقوله مهم: قیمت پایین، کیفیت مطلوب و سرعت بالا و همینطور راه اندازی انواع محصول های عمومی و اختصاصی طبق نیاز مشتریان و همکاران خود، همچنان به دنبال عرضه خدمات و محصول های جدید در حوزه چاپ و تبلیغ ها است.
ماشین آلات نصب شده در مجتمع چاپ نقش الماس از بهترین ماشین آلات و تجهیزات نصب شده در کشور می باشند که همگام با فناوری روز دنیا انتخاب شده و اکنون انواع خدمات قبل از چاپ، چاپ و هم بعد از چاپ در مجتمع چاپ نقش الماس صورت می گیرد.
همچنین مجتمع چاپ هودیس پارس به مدیریت امیر هومن محمدی یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز چاپ و بسته بندی دارویی در ایران است که با تاکید بر تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص خود، خدمات با کیفیتی را در این زمینه عرضه می دهد.
این مجتمع با داشتن تکنولوژی های پیشرفته چاپ افست و بسته بندی پیشرفته، قادر به تولید بسته بندی های متنوع و با کیفیتی برای صنایع دارویی است. این مجتمع باتوجه به اهمیت ویژه ای که بسته بندی دارو دارد، تمامی خدمات خویش را با رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی صورت می دهد.
هودیس پارس همینطور به سبب عرضه خدمات باکیفیت و به روز، در صنعت چاپ و بسته بندی دارویی بعنوان یک نام قابل اعتماد و معتبر شناخته می شود. این مجتمع با بهره بردن از تکنولوژی های روز، به روز رسانی خدمات خود و بهبود فرآیندهای تولید را بعنوان یک اولویت برای خود قرار داده و در این جهت تلاش می کند تا بتواند برای مشتریان خود خدماتی باکیفیت و با ارزش افزوده بالا ارائه نماید.


منبع:

1403/06/12
11:24:15
5.0 / 5
91
تگهای خبر: آنلاین , اجتماعی , انسانی , بین المللی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
لینک دوستان پرسی بلاگ
پرسی بلاگ