شریعتمداری با پرسی بلاگ مطرح كرد؛

پنل گفت و گوی تاکستان به شناسایی افراد مستعد می انجامد

پنل گفت و گوی تاکستان به شناسایی افراد مستعد می انجامد

پرسی بلاگ: مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید می گوید پنل گفت و گوی تاکستان سبب شناسایی افراد مستعد می شود و این افراد مورد حمایت مرکز قرار می گیرند.



یاسین شریعتمداری، مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید (حوزه هنری کودک و نوجوان) در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سومین پنل «گفت وگوی تاکستان» اظهار داشت: فردا چهارشنبه ۲۵ مهر سومین پنل گفتگوی تاکستان را داریم که در آن دو تن از اساتید و افراد با تجربه در عرصه بازی رومیزی حضور دارند.
وی اضافه کرد: تعداد زیادی از افراد بازی های رومیزی طراحی نموده اند و تجربه طراحی بازی با موضوع پیامبر اسلام (ص) دارند. آنها برای خارج از کشور همچون کشورهای شرق آسیا سفارش کار دارند که سفارش ها را انجام داده اند و تولید و توزیع این بازی ها محقق شده است.
مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید در ادامه اظهار داشت: انتقال تجربه افراد باتجربه به افرادی که می خواهند تازه به عرصه های حوزه صنایع خلاق و کودک نوجوان وارد شوند بسیار مهم است؛ ما سلسله نشست های تاکستان را در نظر گرفته ایم تا افرادی که تجربه کمتری را در این مجموعه دارند و افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند یا علاقمند هستند به این مجموعه ورود داشته باشند، بستری فراهم گردد و بتوانند از تجربیات افرادی که بالاتر از ۱۰ تا ۱۵ سال در این زمینه ها فعال می باشند، بهره گیرند و در نهایت بتوانند در راه پیش رو سریع تر پیشرفت کنند و موانع و چالش هایی که افراد قبلی در این حوزه روبرو بودند را تجربه نکنند.

شریعتمداری اظهار داشت: در سومین پنل گفت و گوی تاکستان آرمین مستور و امین انصاری حضور خواهند داشت و از تجربیات طراحی و تولید چند بازی رومیزی برای دیگران صحبت خواهند کرد. این رویدادها و نشست های تاکستان بستری برای آشنایی افراد نوپا در این زمینه ها با مرکز نوآوری امید است. پنل گفت و گوی تاکستان سبب شناسایی افراد مستعد می شود. افراد بواسطه این پنل ها با مرکز نوآوری امید ارتباط می گیرند که این ارتباطات در آینده منجر به همکاری، عقد قرارداد و تولید محصولات می شود. همین طور یکی از تیم های حاضر در کارستان که دهه هشتادی هستند، اکنون در مرکز مستقر شده اند و درحال ساخت بازی هستند.
وی اضافه کرد: مرکز نوآوری امید دو سالی می شود که بر حوزه کودک و نوجوان تمرکز کرده است. این مرکز اهتمام دارد تیم هایی که برای مخاطبان کودک و نوجوان محصولاتی را تولید می کنند، شناسایی کرده و به رشد و توسعه محصول آنها کمک نماید.
مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید در آخر اظهار داشت: حوزه کودک و نوجوان در چهار دسته تقسیم می شود که می توان به حوزه های بازی سرگرمی، جهان داستان، منچ انداز و میکرو رسانه اشاره نمود. در این زمینه تیم ها را شناسایی می نماییم تا این تیم ها بتوانند در امتداد اهداف و اسناد بالا دستی فعالیت مؤثری داشته باشند.


منبع:

1403/07/24
09:20:33
5.0 / 5
45
تگهای خبر: تولید , طراحی , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ